Shop Mobile More Submit  Join Login
Look who was at BronyCon... by himanuts Look who was at BronyCon... by himanuts
Selena Gomez. himanuts. Being serious and whatevs. During the BronyCon fire when everybody was led outside. Just waiting for orders and putting up with the heat.

People keep saying I look like her...
Add a Comment:
 
:iconnortherntoe:
northerntoe Featured By Owner Dec 13, 2012
hey you got my good side
Reply
:iconlinkmasterj:
LinkMasterJ Featured By Owner Aug 16, 2012  Student Traditional Artist
You > Selena Gomez, hands down.
Reply
:iconastral-spectrum:
Astral-Spectrum Featured By Owner Jul 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
Selina Gomez and Van Helsing keeping the peace outside Bronycon.
Reply
:iconmegaman007:
MegaMan007 Featured By Owner Jul 5, 2012  Professional General Artist
Your face:

:iconhimanutsplz::iconsaysplz:Uuuugh, THAT'S gonna leave a mark...

:XD:
Reply
:iconthewolffox:
TheWolfFox Featured By Owner Jul 4, 2012  Student Traditional Artist
lol kinda...^-^
Reply
:iconkamari-akuma:
Kamari-Akuma Featured By Owner Jul 4, 2012
Look like her? Maybe. Act like her? Hell no.
Reply
:iconhunterghor:
HunterGhor Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Writer
I do not see it at all...

...okay, maybe a little. XD
Reply
:iconeragon007:
Eragon007 Featured By Owner Jul 4, 2012
yeah, you do really look like her
Reply
:iconthecowardandfool:
TheCowardAndFool Featured By Owner Jul 4, 2012
Saw you pass by a few times when we were waiting that first day for vouchers. Thank's for helping out, and you really do look a bit like Mrs.Gomez...
Reply
:iconhimanuts:
himanuts Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
No problem. That was my goal as a security staffer, to just help people. I apologize if I may of come off as to serious though. >.< And lol. Again, I think it's kinda amusing in an ironic sense. XD
Reply
:iconthecowardandfool:
TheCowardAndFool Featured By Owner Jul 4, 2012
Heh, you were more cheery then I probably would have been.Some of my friends were pretty obnoxious while waiting. Though seeing one of them blow 650 on the Trixie poster then realize he had to get it home on a public train made it worth it.
Reply
:iconhimanuts:
himanuts Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
Then that's good to know. Sometimes just the fact that you're security turns people off. >.< And lmao. That's priceless right there man. XD
Reply
:iconthecowardandfool:
TheCowardAndFool Featured By Owner Jul 7, 2012
just out of curiosity how early did you apply to become security? next year I'm thinking of volunteering as a hamster Gopher or something like that.
Reply
:iconhimanuts:
himanuts Featured By Owner Jul 7, 2012  Hobbyist General Artist
I sent in my application back in March.
Reply
:iconthecowardandfool:
TheCowardAndFool Featured By Owner Jul 8, 2012
Ok, thank you.
Reply
:icondreamlandwarrior:
DreamLandWarrior Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
AWESOMES!!!
i used to think you were actually :icontrainernplz:
Reply
:iconhimanuts:
himanuts Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
Lmao.
Reply
:iconrewdalf:
Rewdalf Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Shame you didn't bump into any of us, although we wouldn't have really known what to look for...
Maybe next year?
Reply
:iconhimanuts:
himanuts Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
I was to busy working security at the door and trying to get my autographs during my off shifts. I didn't really have time to do much else. @_@ But the con was amazing regardless. I plan to come better prepared next year. I eagerly hope the chance to meet you guys arises.
Reply
:iconrewdalf:
Rewdalf Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yeah. The fire was actually a blessing in disguise for us, because we got to meet John de Lancie in the elevator (he was staying seven doors down from us) and Tara Strong outside. Skipped the autograph line and got a signed poster for Striker, who couldn't make it. It's being shipped to Canada now.
Reply
:iconhimanuts:
himanuts Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
That's awesome man. The entire cast was just amazing at the con.
Reply
:icononionringz64:
OnionRingz64 Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Artist
You do look like an older version of her. Kind of scary and humorous at the same time. .w.
Reply
:iconhimanuts:
himanuts Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
Its amusing.
Reply
:icononionringz64:
OnionRingz64 Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Artist
Yeah.
Reply
:iconsm51:
SM51 Featured By Owner Jul 4, 2012
Ya kinda do look like her...
Reply
:iconhimanuts:
himanuts Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist General Artist
I find it amusing in an ironic way. XD
Reply
:iconsm51:
SM51 Featured By Owner Jul 4, 2012
Not too bad lookin', if ya don't mind me saying so.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
July 4, 2012
Image Size
150 KB
Resolution
455×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
480
Favourites
13 (who?)
Comments
27
Downloads
21
×